Strzeż się...

7 komentarzy:

  1. Kasia- uwielbiałam tą kartkę oglądać co rano gdy wychodziłam do pracy i co wieczór, gdy wracałam z niej. Sąsiad wybitnie utalentowany plastycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja był jeszcze doczepił jakieś zdjęcie z kategorii GORE :P

    OdpowiedzUsuń
  3. w zasadzie miły pan. niby postraszył wizerunkami szkieletorów dwóch (stawiam na to, że to są bracia - ten sam uśmiech ;)), ale z drugiej strony podziękował. to dużo więcej, aniżeli zrobiła czacha na słupie wysokiego napięcia, która nie pozwala dotykać i ostrzega, ale już nie ma w sobie na tyle uprzejmości, by za to wszystko podziękować ;)

    pozdr
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy czaszki z piszczelami, ukazują to, co się stanie z człowiekiem, po uprzednim zostawieniu ulotek ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ten apel jest skuteczny?

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jestem ciekawa. Może przylepię podobną groźbę na swojej skrzynce (u nas wrzucają do skrzynek) i sprawdzę? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pomysłowy ktoś :)))

    OdpowiedzUsuń

data:blogCommentMessage