Skrót myślowy w roli głównej na stronie znanego portalu. Oszczędność w słowach jest cechą dobrego dziennikarza, ale oszczędność prowadząca do mylnych wrażeń już nie. W tym wypadku pominięcie słowa "relacja" stwarza zaś zasadniczo mylne wrażenie...
Skrót myślowy w roli głównej na stronie znanego portalu. Oszczędność w słowach jest cechą dobrego dziennikarza, ale oszczędność prowadząca do mylnych wrażeń już nie. W tym wypadku pominięcie słowa "relacja" stwarza zaś zasadniczo mylne wrażenie...
Heh :), ja tylko mam nadzieję, że jutro się obudzę i na tych portalach już dowiem się co się wydarzyło ogólnie na świecie od zeszłej soboty.
OdpowiedzUsuńPo głośnym zdjęciu banera koło Wawelu reklamującego piwo Lech pt. "Zimny Lech" córka moja widziała nowy reklamujący napój energetyczny pt "Ożyj i zwyciężaj"
OdpowiedzUsuńGłośny zresztą na całą Polskę :)
OdpowiedzUsuń