Jeżeli język nie jest poprawny,
Mowa nie znaczy tego, co ma znaczyć,
Jeżeli mowa nie znaczy tego, co ma znaczyć,
Nie będzie zrobione to, co ma być zrobione,
A wtedy moralność i wszystkie sztuki ulegną zepsuciu
I sprawiedliwość zejdzie na manowce
I wszyscy popadną w stan bezładnego pomieszania.

Konfucjusz
_____________________

16 maja 2011

18 Powód

Nie oglądam telewizji, ponieważ propozycje programów to najczęściej wybór między dżumą a cholerą.


(skan ze strony 18 Gazety Telewizyjnej, czyli piątkowego dodatku do Gazety Wyborczej z programem telewizyjnym, propozycje Polsatu i TVN na sobotę 14 maja 2011 roku)



ps. W związku z trwającą od środy awarią bloggera nie dość, że blogi były przez pewnien czas niedostępne, to na dodatek poznikały dodane po tamtym dniu notki i komentarze. W przypadku SCENEK dotyczyło to scenki pt. "Nie każdy domofon..." i komentarzy do niej oraz komentarzy do scenek "Ćwiczenia terenowe z genetyki" i "Słoma jako stan umysłu". Scenka wróciła, ale mimo obiecywanych prac nad naprawą (link do forum pomocy bloggera: http://www.google.com/support/forum/p/Blogger/thread?tid=6ac06b53654ffdca&hl=pl ->) nadal nie przywrócono komentarzy. Dlatego podjęłam decyzję o skopiowaniu tych, o których powiadomienia zachowały się na moim mailu. Wszystkie skopiowane w ten sposób komentarze są podpisane: komentarz przywrócony wraz z podaniem autora komentarza.
Będzie miło, jeśli podpiszesz się pod swoim komentarzem. Różne opcje podpisu wybierzesz z rozwijanej listy pod oknem, gdzie wpisujesz komentarz. Wystarczy imię lub nick w polu NAZWA.

18 komentarzy:

  1. Telewizja jest śmiertelną chorobą :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Za każdym razem kiedy ja tam zajrzę, to mam wybór między: kuchnią, sexem i operacją plastyczną. To jakiś znak?

    OdpowiedzUsuń
  3. Blogger szaleje strasznie! Horror jakiś czy coś ?:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozwolę sobie zacytować klasyka;
    "Nie oglądaj telewizji bo będziesz miała w głowie glizdy";D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem głównie fanką sportu wiec zawsze mam co do oglądania i nie powtórki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ad Czarny(w)Pieprz) Znak czasów ;)

    ad aga_xy) Mordercza zaraza...

    OdpowiedzUsuń
  7. ad Iva) Jako dziecko z wielką pasją oglądałam lekkoatletykę. Więc mogę zrozumieć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie oglądam telewizji publicznej, odkąd przeczytałam ze zrozumieniem program na któryś weekend. W ciągu dwóch dni telewizja proponowała nam: "Słowo na niedzielę", "Ojciec Mateusz", "Plebania", "Siostra Faustyna", "Transmisja mszy skądś tam", "Ziarno", "Między ziemią a niebem" i kilka reklam z księdzem w roli głównej.
    Chętnie wybrałabym wówczas "Morderczą zarazę" :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale potem jest równie ekscytująco: mamy wybór pomiędzy "Zagadkową nocą" a "Arkanami magii"... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi się 'Śmiertelna gorączka' podobała...

    OdpowiedzUsuń
  11. Niektóre propozycje telewizji na wieczór faktycznie napawają obawą, że to przejdzie na mnie z ekranu :)))
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  12. ad Riannon) Tak też słyszałam, że misja telewizji polega głównie na misyjności. I tańcu z gwiazdami...

    ad Desperate Househusband) Ja generalnie lubię wszystkie horrory. Najchętniej oglądam te bardzo dobre ("Ring") i bardzo złe ("Powrót żywych trupów"). Ale tu dane mi było odnieść się jesynie do zestawienia tytułów :)

    ad iw) Rzeczywistość wirtualna chyba się jeszcze tak bardzo nie splotła ze światem realnym ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest mały wybór w telewizji i generalnie trzeba mieć szczęście,żeby czegoś nie zobaczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. A jeszcze większe szczęście trzeba mieć, żeby coś sensownego obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  15. Któryś z tych filmów obejrzałem, ale nie wiem który... :((.

    OdpowiedzUsuń
  16. "telewizja jest śmiertelną chorobą " kolejny stereotyp . Muszę gwałtownie zaprotestować . filmy to moje hobby , telewizja nadaje b. wiele bardzo fajnych powtórek , a ja trochę podzielam zdanie inż. Mamonia z filmu Rejs , najbardziej lubię filmy które już oglądałem . Lubię cykle powtórkowe , park Jurajski , Rocky etc. W związku z tym moje spostrzeżenie: z reguły najlepsza jest pierwsza część ( np matrix albo pierwszy terminator z 1984 ,) z reguły nie znaczy zawsze, np. z serii czarnych komedii "straszny film" najlepsza moim zdaniem jest dwójka . Kanały popularnonaukowe (discovery , planet , national geographic , animal chanel ) są klasą same dla siebie .Podobnie z kanałami filmowymi , których jest mnóstwo , i nie mówię bynajmniej o "wynalazkach" typu HBO , czy Canal + ...
    Tak jest ,że kablówka i internet to ważne okno na świat i... osobiście chwalę sobie taki stan rzeczy ... pewnie że 90% w Tivi to słabizna ale i z tych 10% zawsze można znaleźć coś dla siebie .

    OdpowiedzUsuń
  17. ad Paweł) Jak rozumiem dla ciebie każda opinia jest stereotypem. Zobacz, reakcją na jaka propozycje programową, był mój komentarz. Podobny do twojego: "pewnie że 90% w Tivi to słabizna ale i z tych 10% zawsze można znaleźć coś dla siebie", jakże według ciebie stereotypowego.
    ps. Ja nie lubię marnować czasu na TV, dlatego tak rzadko oglądam.

    OdpowiedzUsuń

Będzie miło, jeśli podpiszesz się pod swoim komentarzem.
Różne opcje podpisu wybierzesz z rozwijanej listy pod oknem, gdzie wpisujesz komentarz.
Wystarczy imię lub nick w polu NAZWA.